نیال مک لافلین در مراسم افتتاحیه AJ Retrofit Live تیتر خواهد شد

مک لافلین ادامه داد: ساختمان ها، در این دیدگاه جدید، از نظر مفهومی ناتمام هستند. آنها هیچ هویت ممتاز یا مطلقی ندارند که بتوان آن را در زمان ثابت کرد یا حتی حفظ کرد. بنابراین، می‌توان معماری را به‌عنوان عملکردی اصلی در نظر گرفت. این بینش ممکن است ما را به منشاء معماری برگرداند.

ما فرض می‌کنیم که یک مقاوم‌سازی ساختمان دارای کربن کمتری نسبت به سازه‌های تازه ساخته شده است. در صحبت‌هایم، پیشنهاد خواهم کرد که این توجیه عملی برای استفاده مجدد می‌تواند با تغییر جامع‌تری در دیدگاه ما از چیستی معماری همراه باشد. هنگامی که ساختمان هایی را تصور می کنیم که به طور مداوم در طول زمان تغییر می کنند، تأکید خود را بر مصنوعات معماری منحصر به فرد تغییر می دهیم و می توانیم معماری را به عنوان یک فرآیند طولانی و در حال گسترش در نظر بگیریم.

کار مک‌لافلین بیشتر به خاطر کارهای ساخت‌وساز جدید نمونه‌ای شناخته شده است، اما او رویکرد حرفه‌ای را در دستور کار مقاوم‌سازی و استفاده مجدد، در نظر گرفتن موانع فعلی و چگونگی غلبه بر آن‌ها، لمس خواهد کرد.

این رویداد در 155 Bishopsgate لندن در روز چهارشنبه 23 نوامبر 2022 برگزار می شود.



منبع

“ساختمان ها، در این دیدگاه جدید، از نظر مفهومی ناتمام هستند”

او به AJ گفت: تمرکز فعلی بر استفاده مجدد از ساختمان‌های موجود مستقیماً با الزامات اضطراری آب و هوایی مرتبط است.

AJ Retrofit Live علاوه بر میزبانی از سخنرانی‌های اصلی و بحث‌های میزگرد، دارای یک منطقه نمایشگاهی است که مکمل این پیام‌های اصلی است و راه‌حل‌های پیشرفته را برای حمایت از کمپین جاری AJ RetroFirst به نمایش می‌گذارد.

برنامه مملو از گفتگوها و بحث ها در شهر لندن، معماران، همکاران محیط ساخته شده، توسعه دهندگان، مشتریان و قانونگذاران را گرد هم می آورد تا بهترین شیوه های مقاوم سازی و اقتصاد دایره ای را شناسایی کنند و در مورد تغییرات دگرگونی مورد نیاز برای ارتقاء محیط ساخته شده در راستای ارتقای محیط ساخته شده بحث کنند. اصول کربن کل زندگی

مک لافلین که کتابخانه جدیدش در کالج Magdalene کمبریج در ماه گذشته برنده بالاترین جایزه معماری بریتانیا شد، در طول این رویداد یک روزه با صداهای پیشرو صنعت از جمله Indy Johar، Kate Macintosh، Kunle Barker، Catherine Croft، Duncan Baker-Brown و انلای هوی از دانمارک تمرین اشمیت همر لاسن.