وزیر تعمیرات اساسی “غیرقابل اجرا” سنت هلیر را متوقف می کند و برنامه های MJP را زیر سوال می برد

با این حال، این رویه از آن زمان انحلال‌دهنده‌هایی را منصوب کرده است که می‌گویند تحت تأثیر کووید و تورم هزینه متعاقب آن قرار گرفته است.

علاوه بر آسانسور و پل، طرح‌های معماران MJP می‌توانند در هیل استریت و پارکینگ اسنو هیل بهبودهایی در قلمرو عمومی ایجاد کنند.

با دولت جرسی و بازوی بازسازی آن، شرکت توسعه جرسی، که پشت این طرح پیوند بود، و همچنین انحلال دهندگان MJP برای اظهار نظر تماس گرفته شده است.



منبع

«گروه وزیران مکان‌های آینده در حال ارزیابی مجدد آن چیزی است که امکان‌پذیر است و متعهد به ایجاد یک پیشنهاد مقرون‌به‌صرفه و قابل تحویل برای آینده فورت ریجنت، و تضمین یک مأموریت مناسب از مجلس ایالات است».

وی در پاسخ به سوالی مکتوب گفت: برنامه‌هایی که در دولت قبل برای آینده فورت ریجنت طراحی شده بود در شرایط اقتصادی کنونی غیرممکن است.

یک تله کابین در دهه 1970 از پارکینگ در خیابان هیل به فورت ریجنت می رفت تا اینکه در سال 1988 از رده خارج شد.

اکنون وزیر زیرساخت های جرسی، تام بینه، با ریختن آب سرد بر روی طرح وسیع تر بازسازی فورت ریجنت که از آن پشتیبانی می کند، ضربه بیشتری به پروژه وارد کرده است.

معماران MJP سال گذشته طرح‌هایی را برای آسانسور مسافربری و اتصال پل تحت حمایت دولت از پارکینگ اسنو هیل به فورت ریجنت در پایتخت جزیره مانش، سنت هلیر، فاش کردند.

این کار شامل محوطه سازی، روشنایی، علائم و مبلمان خیابانی بهبود یافته است. ارتقاء به یک سرپناه اتوبوس؛ کاشت و نشستن جدید؛ و بازسازی یک توالت عمومی موجود.

پیشنهاد فورت آینده شامل یک مکان برگزاری رویدادها با 2000 صندلی برای کنسرت ها، کنفرانس ها و نمایشگاه ها بود. هتل 150 تخته؛ یک کازینو؛ یک منطقه اوقات فراغت با سینمای چند صفحه ای و بولینگ تنپینگ. فروشگاه های غذا و نوشیدنی؛ باغ های گیاه شناسی؛ مناطق بازی و مسیرهای پیاده روی بالای درخت. در اواخر سال 2021 مسابقه ای برای یافتن یک معمار برای ارائه پیشنهادات بلندپروازانه راه اندازی شد.

تحریریه اخبار معماری آریانا