پس از شکستن دکل، گسل‌های جدیدی در پل مشکل‌دار WilkinsonEyre پیدا شد

برای من، این فقط یکی از مشکلات است. چه مدت طول می کشد تا آن را ترمیم کنید؟ و آیا آنها حتی قادر به ترمیم آن خواهند بود؟ من واقعاً از آن ناامید شده ام.

بیل کنستانس، رئیس گروه محله Poole Quays Forum، گفت: “آنها فقط باید آن را به درستی انجام دهند و من نمی توانم باور کنم که آنها آنقدر دور هستند که آن را درست انجام دهند.”

اما خدمه ای که دکل را تعمیر می کردند متوجه شدند که پل 140 متری نیز دارای نقص هیدرولیک و مشکل در صفحات بلبرینگ است، عنوان خواهر AJ NCE گزارش داد.

او به روزنامه محلی گفت: “در حالی که طراحی نمادین است و روی کارت پستال عالی به نظر می رسد، متأسفانه به عنوان یک پل کاری واقعی خیلی خوب نیست.” بورنموث اکو.

پل بادبان دوقلو که خلیج هالز را با پل هاربر متصل می کند، طراحی شده توسط WilkinsonEyre با Hochtief

منبع: Shutterstock



منبع

این بی پایان است. جولی بگول، یکی از اعضای شورای محلی هامورثی، یکی از بخش هایی که پل به مرکز شهر متصل می کند، گفت: فقط مسائل مستمر.

پل بادبان دوقلو، که دو طرف بندر پول را به هم متصل می کند، به عنوان یک مسیر جایگزین برای پل پول ساخته شده است، به طوری که یکی از گذرگاه ها همیشه باز باشد، مگر در مواقع اضطراری.

WilkinsonEyre از اظهار نظر خودداری کرد.

این پل که در سال 2012 تکمیل شد، اولین پل بالابر مثلثی شکل جهان بود، دوشنبه گذشته (16 ژانویه) پس از شکستن یکی از دکل های 55 متری نورانی آن هنگام بررسی عیب انکودر، به روی ترافیک بسته شد. این قطعه تجهیزات به سیستم عامل می گوید که هر برگ در کجا قرار دارد.

اما پل جدیدتر که توسط پیمانکار Hochtief ساخته شده است، از زمان افتتاح با مشکلاتی مواجه شده است که بر سطح جاده، مکانیسم بالابر و یاتاقان ها تأثیر می گذارد.

پس از تعطیلی در سال 2019، رئیس شورا این گسل ها را برای ساکنان و مشاغل محلی “کاملا غیرقابل قبول” خواند.

مهندسان روز چهارشنبه تعمیرات اولیه را انجام دادند و روز پنجشنبه صفحه بلبرینگ را تعویض کردند. پل برای چند روز به روی ترافیک بسته بود تا اینکه در آخر هفته و دوشنبه با برنامه کاهش یافته بازگشایی شد.

مقامات محلی بورنموث، کرایست‌چرچ و شورای پول که این پل را اداره می‌کنند، گفتند که پیش‌بینی می‌شود پل در این هفته به‌طور کامل به روی ترافیک باز شود.