کتاب طرح: اسکار مادر

منبع: اسکار مادر

به ندرت پاک میکنم همه چیز آنجاست، ماندن. من تمایل دارم از خودکار به جای مداد استفاده کنم. در اطراف این طرح‌ها اغلب یادداشت‌هایی را یادداشت می‌کنم: تاریخ، مکان، یا توضیحاتی برای بعد.

من به خصوص در مورد این کتاب های طراحی با ارزش نیستم. پر می شوند؛ سن؛ گوشه ها پاره می شوند من دوست دارم آنها را توده ای زنده از کاغذ، جوهر، مشاهدات و ایده ها بدانم. مزرعه ای، گل زده و شخم زده. فضایی برای رشد چیزها، جایی که «دوستان قدیمی در آنجا ملاقات می کنند».

من فکر می کنم این بخشی از روند توسعه شخصی است گرافیا که آلدو روسی با الهام از استاندال به زیبایی در مورد آن می نویسد. زبانی خاص، «دست و پا چلفتی و ساده لوحانه»، در نیمه راه بین نمایش تصویری و قطعات نوشتاری.

اسکار مادر

اسکار ماتر یک معمار در Maccreanor Lavington، مدرس دانشیار در Oxford Brookes و یک هنرمند است.



منبع

در چند سال گذشته، من دوباره با یک تمرین طراحی که از معماری گسترش یافته است، ارتباط برقرار کرده ام. کشیدن نقاشی از زندگی، از حافظه (خود پرتره راه خوبی برای تمرین هر دو و همچنین مشاهده خلق و خو است). و البته، ترسیم از تخیل چیزهایی که می توانند به وجود بیایند: ساختمان ها، مبلمان، اشیا، پروژه های هنری.

چند سال پیش، استفان زیمرلی، طراح برجسته و عضو گروه موریارتی، مرا تشویق کرد که نوت‌بوک‌هایم را کوچک کنم: «آنها را به اندازه یک تلفن کوچک کن، تا تو آن را بردار و نه دیگری». با این نصیحت، یک توصیه دیگر، واضح تر آمد: هر چیزی را بکشید.