بازآویز گالری ویلیام موریس

برای انجام این کار، ما باید داستان‌ها، مضامین و طراحی گالری موجود را با مشورت مخاطبان و ذینفعان خود دوباره ارزیابی کنیم. گالری متعهد به ترویج و کاوش ارزش های ویلیام موریس است. به عنوان یک دوستدار محیط زیست، مهم است که طراحی فضاها منعکس کننده ارزش های او باشد.

گالری ویلیام موریس که در Walthamstow در حاشیه شمال شرقی لندن واقع شده است، یک مقصد فرهنگی برجسته است که یک دهه پیش تمرکز یک بازسازی 10 میلیون پوندی برای پوشش گالری‌های اصلی، باغ‌ها و پارک لوید اطراف آن بود.

پیشنهادات برای آخرین قرارداد 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید 10 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی، 2 میلیون پوند بیمه غرامت حرفه ای و 5 میلیون پوند پوشش مسئولیت کارفرما داشته باشند.



منبع این کار شامل تصویرسازی مجدد فضاهای داخل گالری، بهبود نمایش‌ها، سفر بازدیدکنندگان و تفسیر اشیا می‌شود و نیاز به انجام این جریان کاری از طریق برنامه‌های کاری کامل RIBA دارد. هدف ما این است که داستان ها و اشیاء را برای مخاطبان معاصر و متنوع مرتبط کنیم و دسترسی فیزیکی و فکری گالری را بهبود ببخشیم.

بر اساس این خلاصه: «محله والتهام فارست لندن به دنبال اعطای یک قرارداد واحد به یک معمار یا متخصص طراحی با صلاحیت و با تجربه بالا است تا طراحی و نظارت بر قرارداد بهبود نمایشگاه‌های گالری دائمی را به عنوان بخشی از 10-10 انجام دهد. پروژه به روز رسانی سال برای گالری.

تیمی که برای قرارداد 30000 پوندی منتخب انتخاب شده، 396 میلیون پوند را جابه‌جا خواهد کرد.² فضاهای گالری دائمی در خانه تاریخی دوران کودکی طراح، نویسنده و سوسیالیست مشهور قرن نوزدهم ویلیام موریس.

این پروژه که برای تکمیل در سال 2024 برنامه ریزی شده است، ده سال پس از آن صورت می گیرد که بازسازی 3.7 میلیون پوندی توسط معماران پرینگل ریچاردز شارات در گالری ویلیام موریس به عنوان موزه سال صندوق هنر انتخاب شد.

جستجو برای تیم طراحی rehang چهار سال پس از آن انجام شد که متخصص نوسازی تاریخی مستقر در بریستول Architecton در مسابقه ای برای ایجاد یک مرکز آموزشی در خانه روستایی سابق موریس – Kelmscott Manor در آکسفوردشایر برنده شد.

این موزه یک خانه روستایی سابق متعلق به دهه 1740 را اشغال می کند و تنها گالری عمومی است که به موریس اختصاص داده شده است که شامل حدود 10000 شی از جمله منسوجات، شیشه های رنگی، چاپ و طراحی، کتاب، مبلمان، سرامیک و شیشه، فلزکاری، عکس و نامه های شخصی است.