معماران اقدامات اقلیمی “به طرز غم انگیزی ناکافی” دولت وحشی را اعلام می کنند

در حالی که دولت احساس نمی‌کند قادر به حمایت از لایحه من نیست، از مذاکرات من با وزرا مشخص است که آن‌ها می‌خواهند به محض رضایت مسئولان از انجام رایزنی مناسب با ذی‌نفعان صنعت و سایر گروه‌ها، به این موضوع رسیدگی کنند.

زمان آن فرا رسیده است که پول خصوصی را از سیاست خارج کنیم و تمام اقشار جامعه را برای رسیدگی به بزرگترین چالشی که بشریت تاکنون با آن روبرو بوده بسیج کنیم.

علیرغم اینکه مسئول 20 درصد ردپای کربن صنعت ما است، انتشار کربن تجسم یافته در حال حاضر کنترل نشده است و اندازه گیری و کاهش در ساخت و ساز معمولاً داوطلبانه است. دستیابی به جاه طلبی خالص بریتانیا مستلزم پرداختن به این موضوع در تمامی توسعه های جدید و همچنین در پروژه های مقاوم سازی است.

در طول بحث عوام، میهو ادعای دولت مبنی بر اینکه نیاز به مشاوره بیشتر در صنعت است را زیر سوال برد و گفت که به نظر می رسد “محصول شده با تردید”.

جاناتان رینولدز نماینده مجلس، وزیر انرژی سایه (سخنرانی در طول مناظره عوام)

همسایگان ما در اروپا در حال اجرای چنین مقرراتی هستند، و بریتانیا این پتانسیل را دارد که اگر با فوریت اقدام کنیم، همگام با آن حرکت کند.

ما به کار با بخش ساخت‌وساز ادامه می‌دهیم تا کربن منتشر شده از فرآیند ساختمان را کاهش دهیم و در سال آینده درباره گزینه‌های مختلف مشورت خواهیم کرد.»

نظرات بیشتر

نزدیک به 200 سازمان در حال حاضر در حمایت از مقررات کربن تجسم یافته نوشته اند، که شامل بزرگترین توسعه دهندگان و پیمانکاران بریتانیا، بیشتر ارگان های اصلی صنعت ساخت و ساز و سازندگان خانه در تمام مقیاس ها می شود.

دیویدسون همچنین به جروم میهیو، نماینده حزب محافظه‌کار هشدار داد که لایحه او – که به ارزیابی کل کربن برای ساختمان‌های بیش از 1000 متر مربع نیاز دارد – اثرات نامطلوبی بر عرضه مسکن ما، بر شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و با توجه به دسترسی ما به خطر می‌اندازد. صنعت ساخت و ساز و زنجیره تامین، در سایر بخش های اقتصاد.

این در سال جدید انجام خواهد شد.

“قانونی که توسعه دهندگان را ملزم به اندازه گیری و افشای انتشار کربن کل زندگی و در نهایت محدود کردن کربن تجسم یافته می کند، باید در اولین فرصت، در کنار حمایت از کربن زدایی صنعتی مواد ساختمانی کلیدی، معرفی شود.”

سایمون آلفورد رئیس RIBA

او گفت: «کربن تجسم‌شده شکاف بزرگی در سیاست‌های دولت است و هر سال تاخیر هم هزینه‌های رسیدن به صفر خالص را افزایش می‌دهد و هم فرصت‌های قابل توجهی را برای رشد اقتصاد سبز ما از دست می‌دهد.

دیهنا دیویدسون، وزیر افزایش سطح در هفته گذشته، در پاسخ به دومین قرائت لایحه قانون 10 دقیقه‌ای در عوام، موافقت کرد که کربن تجسم‌یافته باید اندازه‌گیری شود و در نهایت کاهش یابد، اما این کار را «به‌طور استثنایی در سراسر محیط ساخته شده دشوار» توصیف کرد و گفت: مشاوره بیشتر. و داده های بیشتری مورد نیاز بود.

وی افزود: وقتی دولت می‌گوید که می‌خواهد در مورد رویکرد خود در مورد اندازه‌گیری و کاهش کربن تجسم شده مشورت کند، ممکن است این سوال پیش بیاید که با چه کسی دیگری قصد مشورت دارند.

سخنگوی دولت گفت: “ما در راستای اهداف خود در زمینه تغییرات آب و هوایی جهان را رهبری می کنیم. استاندارد خانه‌های آینده ما خانه‌های سبزتر و کارآمدتری را ایجاد می‌کند – با حداقل 75 درصد انتشار CO2 کمتر.

سیاران مالک، شبکه اقدام اقلیمی معماران (ACAN)

معماران نقش کلیدی ایفا می کنند – و ما همچنان به حمایت از اعضای خود و صنعت ساخت و ساز گسترده تر در دستیابی به اهداف بلندپروازانه تعیین شده در چالش آب و هوای 2030 ادامه می دهیم.

من تبریک می گویم [Jerome Mayhew] در صورت حسابش ما از آن حمایت می کنیم. من با پیشنهاد او موافقم که صنعت از مقررات بیشتر در این زمینه استقبال می کند.

در حالی که رئیس RIBA، سیمون آلفورد، تعهد دولت به مشورت را «بسیار دلگرم‌کننده» توصیف کرد (به کادر زیر مراجعه کنید)، جولی هیریگوین، مدیر اجرایی شورای ساختمان‌های سبز بریتانیا، دولت را متهم کرد که «فرصت بزرگی را از دست داده است» در عدم حمایت از Mayhew. لایحه

نظرات در مورد تأخیر مقررات برای جمع آوری داده های بیشتر منطقی نیست. با تنظیم و گزارش، دولت داده‌ها را جمع‌آوری کرده و سیاست‌ها را برای حمایت از صنعت ساختمان اصلاح می‌کند. مقررات تجسم کربن و استفاده مجدد همچنان به صنعت فولاد بریتانیا نیاز دارد و در عین حال به صنعت ساختمان بریتانیا اجازه می دهد تا به یک رهبر بین المللی تبدیل شود.

همانطور که جروم میهیو به وضوح توضیح داد، برای رسیدگی به وضعیت اضطراری آب و هوا، مقررات کربن در ساخت و ساز مورد نیاز است.

Architects Declare، که در سال 2019 راه اندازی شد، اکنون توسط بیش از 1260 تمرین امضا شده است و ده ها گروه اقدام مشابه آب و هوا را در سراسر جهان الهام گرفته است.

به نظر می رسد که منابع اصلی دولت است [of information] کسانی هستند که از حزب محافظه کار حمایت مالی می کنند. Architects Declare به مدت دو سال تلاش کردند تا با کواسی کوارتنگ و در این مدت او و وزیرانش در BEIS ملاقات کنند. [Department for Business, Energy and Industrial Strategy] بیش از 100 جلسه با نمایندگان صنعت سوخت های فسیلی و جلسات بی شماری با سرمایه گذاران برگزار کرد.

در حالی که دولت اکنون در حال برنامه ریزی برای مشورت در مورد این موضوع در سال آینده است، AJ می داند که کارمندان ارشد دولتی در وایت هال توصیه می کنند که صنعت به طور کامل از چنین مقرراتی حمایت نمی کند. این در حالی است که صدها شرکت و سازمان از کمپینی حمایت می‌کنند که الهام‌بخش لایحه، قسمت Z و کمپین گسترده‌تر RetroFirst AJ بود.

جروم میهیو نماینده مجلس (در حال صحبت با AJ بعد از بحث عوام)

وی با اشاره به اینکه لایحه وی توسط سازمان‌هایی از توسعه بارات، لاینگ اورورک و مرکز بتن گرفته تا RIBA حمایت شده است، افزود: در پاسخ دولت به کمیته حسابرسی محیط‌زیست آمده است که آن‌ها قصد دارند رایزنی کنند و «با ذینفعان موازی» اقدام کنند. تعامل»، مدتی در سال 2023، در مورد اینکه رویکرد آن به کربن تجسم شده چگونه باید باشد. این مربوط به گزارشی بود که در می 2022 منتشر شد.

ما به همکاری نزدیک با دولت – به اشتراک گذاری بینش صنعت در مورد این موضوع مهم ادامه خواهیم داد.

RIBA مدتهاست که از دولت خواسته است تا اهمیت کاهش کربن موجود در محیط ساخته شده را برای رسیدن به صفر خالص تشخیص دهد. تعهد آنها به مشورت در مورد ابتکارات سیاستی برای انجام این کار بسیار دلگرم کننده است. RIBA همچنین به حمایت از بخش Z ادامه می دهد و از معرفی لایحه انتشار کربن (ساختمان ها) به مجلس استقبال می کند.

ویل آرنولد، رئیس اقلیم در موسسه مهندسین سازه و یکی از نویسندگان بخش Z

ما تمام ابزارهای مورد نیاز خود را داریم، روز به روز در حال جمع‌آوری داده‌ها هستیم و تیم Part Z در صورت درخواست DLUHC برای کمک در دسترس است.

اظهارات دولت در مورد خانه های کم مصرف … عمدا این موضوع را گیج می کند. همانطور که جروم میهو در ابتدا به وضوح توضیح داد [of the Commons debate]کاهش انرژی کربن عملیاتی را کاهش می دهد، اما ما به مکانیسم هایی برای کاهش کربن تجسم شده نیاز داریم.

مایکل پاولین، یکی از سه بنیانگذار Architects Declare، می‌گوید: «صنعت ساخت و ساز راه‌حل‌های زیادی دارد که می‌تواند به تضمین آینده ای امن‌تر برای بشریت کمک کند، اما صدای ما توسط دولت شنیده نشده است و برنامه‌های فعلی آن‌ها به طرز تاسف باری ناکافی است.

وقتی هزینه بی‌عملی 50 میلیون تن انتشار کربن در سال است، پویایی دولت کجاست؟ احساس فوریت آنها کجاست؟



منبع