معمار کیف کیت خودیاری آنلاین برای بازسازی خانه های اوکراین ایجاد می کند

ابزار آنلاین نهایی حاوی توصیه هایی برای مواد مورد نیاز برای بازسازی یا بازسازی کامل است، اما هنوز شامل هزینه برای هر عنصر یا تامین کنندگان بالقوه نمی شود.

این پروژه تاکنون بر روی املاک یک طبقه بین 80 متر مربع تا 90 متر مربع متمرکز شده است که اکثر خانه های خصوصی در منطقه را تشکیل می دهد. یک سخنگوی افزود: ساختمان‌های آپارتمانی معمولاً توسط مقامات محلی، اغلب با کمک اهداکنندگان بین‌المللی، بازسازی می‌شوند.

این ابزار پس از یک اکتشاف تحقیقاتی توسط این عمل در تابستان گذشته در 17 روستای روستایی تخلیه‌شده، عمدتاً در منطقه کیف، پدیدار شد. این شامل عکاسی، فیلمبرداری هواپیمای بدون سرنشین و گفتگو با مردم محلی بود. در نتیجه، استودیو گفت که می‌خواهد به «حفظ تصویر ارگانیک خوش‌تشکیل شده روستاهای اوکراین و محافظت از آن در برابر پاک شدن توسط ساختمان‌های معمولی» کمک کند.

این عمل به AJ گفت که اکنون در حال بررسی همکاری با یک “صاحب خانه آسیب دیده از جنگ برای بازسازی بتا” است، بسته به اینکه بتواند اسپانسر “برای این نوع آزمایش” پیدا کند.

سال گذشته این استودیو که توسط Slava Balbek رهبری می‌شود، تنها در یک هفته ایده‌ای برای یک کمپ مدولار برای پناهندگان ارائه کرد که 24 ساعت شبانه‌روز کار می‌کرد تا طرحی قابل اجرا ایجاد کند.

تجزیه و تحلیل داده‌ها، برگرفته از مجموعه‌ای مشخص از «پارامترهای خانه‌های روستایی» در نهایت منجر به ایجاد یک کد طراحی، قابل استفاده برای انواع مختلفی از مسکن‌های یک طبقه شد که به صاحبان خانه اجازه می‌دهد «به سرعت تصمیمات لازم را اتخاذ کنند» و شروع کنند. بازسازی



منبع

سازنده RE:Ukraine Villages مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های آماده است که شامل نقشه‌ها، نقشه‌ها، اسکن‌های نما و توضیحات فنی برای کسانی است که خانه‌های خود را در پی تهاجم روسیه به کشور در سال گذشته بازسازی می‌کنند.

“هدف ما حمایت از خانواده های کوچکتر بود که معمولاً به تنهایی با این کار کنار می روند.”

این عمل می‌گوید که هدف آن این است که «فرایند بازسازی را تا حد امکان با احترام به بافت محلی» و برای افرادی که «نیازها و توانایی‌های مالی متفاوت» دارند، «ساده و قابل دسترس» کند.